Doğuma hazırlık toplantısı

Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Op.Dr. Neslihan Hazar, 03 Mart 2020 Salı günü saat:17.00’da Şirinyalı Mahallesi İsmet Gökşen Caddesi Dostlar apartmanı No:28/6 Muratpaşa/ ANTALYA adresindeki muayenehanesinde bir bilgilendirme toplantısı düzenliyor.

Doğuma hazırlık toplantısına 28 hafta üzeri tüm gebeler katılabilecek.Katılım için lütfen önceden bilgi veriniz Telefon: 0.242.237 69 38 – 237 62 03 veya 0.532.050 24 74

a) Tüm gebelerin doğum öncesi, doğum ve doğum sonrası dönemlerine ilişkin bilgi sahibi olmalarını ve daha güvenli doğum yapmalarını sağlamak.

b) Anne baba adaylarına normal doğum eylemi, ağrı yönetimi ve ebeveynlik rollerini benimsemeleri konusunda bilgi ve beceri kazandırmak,

Amaçlarıyla düzenlenen bilgilendirme toplantısında

Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Op.Dr. Neslihan Hazar, Doğum Nasıl Oluyor’u Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Dr.Şahsine Gül, Doğum Sonu İlk Gün‘ü ’ Anestezi Uzmanı Dr.Gülsün Dinçer ise Epidural Anestezi‘ yi anlatacak.

Doğuma Hazırlık Toplantısı

Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Op.Dr. Neslihan Hazar, 28 Mayıs  2019 Salı günü saat:16.00’da Şirinyalı Mahallesi İsmet Gökşen Caddesi Dostlar apartmanı No:28/6 Muratpaşa/ ANTALYA adresindeki muayenehanesinde bir bilgilendirme toplantısı düzenliyor.

Amaçlarıyla düzenlenen bilgilendirme toplantısında

Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Op.Dr. Neslihan Hazar, Doğum Nasıl Oluyor’u Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Dr.Şahsine Gül, Doğum Sonu İlk Gün‘ü ’ Anestezi Uzmanı Dr.Gülsün Dinçer ise Epidural Anestezi‘ yi Diyetisyen Yadigar Sorgeç ise Gebelikte Beslenme‘yi anlatacak.

Doğuma hazırlık toplantısı verimli geçti

Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Op.Dr. Neslihan Hazar, Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Dr.Şahsine Gül ve Anestezi Uzmanı Dr.Gülsün Dinçer tarafından 28 hafta ve üzeri gebelere yönelik düzenlenen “Doğuma Hazırlık Toplantısı” çok verimli geçti.

Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Op.Dr. Neslihan Hazar’ın muayenehanesinde gerçekleştirilen “Doğuma Hazırlık Toplantısı” ile ilgili bilgi veren Op.Dr. Neslihan Hazar, “Toplantımız, anne adaylarımız için çok verimli geçti. Doğum 🤰, yeni doğan bebek 👶 ağrısız doğum ile bilgilendirme ve karşılıklı sohbet şeklinde geçti. Dr Şahsine ve Dr. Gülsün hanım ile birlikte anne adaylarımızın soru işaretlerini giderdik.” dedi.

19 Şubat 2019

Doğuma hazırlık toplantısı

Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Op.Dr. Neslihan Hazar, 19 Şubat 2019 Salı günü saat:17.00’da Şirinyalı Mahallesi İsmet Gökşen Caddesi Dostlar apartmanı No:28/6 Muratpaşa/ ANTALYA adresindeki muayenehanesinde bir bilgilendirme toplantısı düzenliyor.

Amaçlarıyla düzenlenen bilgilendirme toplantısında

Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Op.Dr. Neslihan Hazar, Doğum’u Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Dr.Şahsine Gül Yeni Doğan’ Anestezi Uzmanı Dr.Gülsün Dinçer ise “Anestezi” yi anlatacak.

Yeni Bir Yaşam

Op.Dr. Neslihan Hazar “Yeni Bir Yaşam” etkinliğine konuşmacı olarak katılıyor.

Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Op.Dr. Neslihan Hazar, 11 Şubat 2017 Cumartesi saat: 15.00-18.00 Akra Barut Otelde düzenlenecek “Yeni Bir Yaşam” etkinliğine konuşmacı olarak katılıyor.

Yaşam Bankası Famicor Group tarafından organize edilen etkinlikte;

•Doğum Normal mi, sezaryen mi?
•Epidural Anestezi mi, spinal mi?
•Bebeğimizin ilk günü
•Anne Sütü, emzirmenin anne ve bebek sağlığı açısından önemi
•Doğumla gelen mucize, kordon kanı saklama hizmeti
•Bebeğin banyosu
•Göz ve genel sağlık bakımı
•Yenidoğan sarılığı
•Hamile Platesi

Başlıklarında konuşmalar yapılacak.

Etkinlikte konuşmacı olarak Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı Op.Dr. Neslihan Hazar’ın yanısıra Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları Uzmanı Dr.Şahsine Gül, Ebe Nurşen Taşkıran, Yaşam Bankası Ürün Müdürü Yeşim Çetin, Akdeniz Bölge Sorumlusu Didem Lefkeli Karaca ve MC Sports Studio Meltem Çoban’da yer alacak.

11 Şubat 2017 Cumartesi saat: 15.00-18.00 Akra Barut Otelde düzenlenecek “Yeni Bir Yaşam” etkinliğe katılım ücretsiz.